Home / Air Alkali CMD /

CMD richvell | Titisan Mineral Ajaib

CMD Revell Mineral Drop

Titisan Beralkali & Bernutrien tinggi
  • Menyingkirkan toksin dalam badan
  • Membantu Tingkatkan Stamina & melawan Penyakit
  • MAMPU Merawat Darah Tinggi
  • Mengurangkan Kolestrol dalam Darah
  • MAMPU Merawat Kencing manis
  • MAMPU Merawat Sakit Gout
  • Membantu menurunkan berat badan

CMD 1001 kegunaan | testimoni cmd malaysia | kelebihan Mineral CMD | cmd revell malaysia| Tambah tenaga Stamina | Cara buang toksin badan

 

Tahukah Anda Mineral Galian sangat penting untuk badan ?

 

Tubuh badan yang mendapat Mineral yang cukup

dapat membantu meningkatkan

tahap kesihatan dan daya tahan tubuh terhadap

serangan penyakit bahaya .

.

Tapi dengan gaya hidup serba moden dan Sentiasa Sibuk

Ramai yang tidak dapat memenuhi keperluan mineral

dalam badan untuk menambah ketahanan melawan penyakit .

 

Akibatnya

SEMAKIN RAMAI yang menghidap pelbagai penyakit pada USIA MUDA (20-30 an) .

.

MAHUKAH anda

Tingkatkan tahap kesihatan dengan cara Mudah dan lebih Menjimatkan ,

TANPA Beli pelbagai jenis Supplement yang MAHAL ?

CMD + Vitamin D
= CMD Hydro-D

 

CMD adalah Satu-satunya Produk sangat KAYA dengan Mineral PENTING 

yang sangat diperlukan oleh badan agar dapat membantu

meningkatkan lagi tahap kesihatan Anda .

 

CMD juga Adalah Produk terunggul daripada Revell global ,

TERBUKTI berjaya membantu merawat RAMAI Pesakit Kronik

Mengatasi masalah kesihatan Mereka dengan Berkesan

 

Apa Kelebihan CMD Revell vs Produk lain ?

CMD (Concentrated Mineral Drop) adalah sangat unik kerana

ianya berfungsi "All in One" ,

CMD REVELL bukan sahaja boleh membantu menurunkan berat badan,

Malah dapat merawat pelbagai penyakit lain

seperti darah tinggi,kencing manis,gout dan lain-lain.

CMD Revell Hasilkan Air Alkali

 

CMD Revell terbukti dapat menghasilkan Air Beralkali (baik untuk badan)

 

Dengan menggunakan alat pengukur pH hasilnya adalah 7.5 - 8.5 .

Anda boleh rujuk Rajah pH untuk penerangan lanjut

Titisan Ajaib untuk perbagai masalah kesihatan

 

Tahukah Anda, setiap bahagian tubuh kita bergantung

pada ion – ion mineral & Trace Mineral ?

.

Sebab, ion-ion itu bekerja menghasilkan jutaan impuls elektik yang sangat kecil, lalu menyalurkannya dari otak melalui ujung-ujung urat syaraf ke seluruh penjuru tubuh. Tanpa impuls-impuls itu, jangan berharap otot-otot di tubuh kita, termasuk otot jantung, mampu berfungsi, serta sel-sel tidak mampu menggunakan osmosis untuk menyeimbangkan tekanan air dan menyerap bahan-bahan nutrisi.

 

Karana itu, Jika terjadi ketidakseimbangan ion-ion mineral dapat mengakibatkan disfungsi antara aliran impuls, sehingga menurunnya stamina dan daya tahan. Dari sinilah berbagai penyakit muncul.

kajian cmd sihat
Sebagai buktinya, penelitian Dr. George W Crane, Ph.D, M.D., menyimpulkan ketidakseimbangan dan kekurangan mineral di dalam tubuh menjadi punca dari sebagian penyakit yang manusia hidapi saat ini.

 

Antara penyakit tersebut adalah:

Stroke, Epilepsi, Parkinson, Migrain, Insomnia, Diabetes,Asma, Alergi, Anemia, Katarak,  Hipertensi, Stress, Jantung, Kesuburan, Ginjal, Impoten, Prostat, Ambeien, Reumatik, Artritis, Asam Urat, Jerawat, Sawan, Keguguran rambut dan Kanser.

 

Dari mana sumber mineral diperoleh?


Banyak cara untuk dapatkan mineral, contohnya daripada sayur-sayuran, buah-buahan,
biji-bijian dan sebagainya, .

Semua sumber tersebut Itu berasal dari unsur tanah, 

Jadi, tanah merupakan sumber mineral terbaik .

 

cmd hydro d original

cmd hydro d original

Mineral apa yang terkandung dalam CMD ?


CMD mengandung sebayak 76 jenis mineral dan Trace Mineral yang terdiri dari


8 jenis Makro Mineral

Calcium, Zinc, Iron, Magnesium, Flouride, Sodium,Selenium dan Iodine

 

68 Jenis Mikro Mineral:

Phosporus, Sulphate, Cesium, Hafnium, Dysprosium, Neodymium, Nickel, Vanadium, Potassium, Silicon, Strotium, Bismuth, Lutetium, Ebrium, Manganese, Gold, Silver, Terbium, Alumunium, Holmium, Chromium, Latharium, Gallium, Titanium, Tellurium, Nitrogen, Copper, Gadolinium, Europium, Selenium, Semarlum, Molybdenum, Praseodymium, Lithium, Carvonate, Yiterbium.dan lain-lain

KINI Ditambah VITAMIN D
CMD Hydro-D (terbaru)

.

 

Tahukah Anda ?

Toksin Dalam badan Adalah punca Pelbagai penyakit

 

Cmd Richvell malaysia

 


CMD adalah titisan mineral "TRACE" yang pekat dan mengandungi

72 jenis trace mineral yang seimbang

Serta mudah diserap dimana mineral-mineral tersebut walau dalam quantiti yang amat sedikit

tetapi amat penting dalam segala tindakbalas sistem badan kita.

Tanpa mineral-mineral tersebut, badan akan mudah mendapat penyakit.

Kenapa Anda Perlukan CMD Revell ?

  •  Membantu pembentukan tulang dan gigi
  • Membantu menguatkan Tulang
  • Merawat & Melegakan masalah Gout
  • Memberi Tenaga dan Stamina
  • Dapat bantu kurangkan tekanan darah tinggi
  • Merawat masalah kencing manis
  • Membantu Membuang lamak dalam Usus
  • Mengekalkan Berat badan ideal
  • Meningkatkan sistem imunisasi terhadap serangan penyakit
  • Membekalkan tenaga bio-elektrik
  • Membantu mengawal SELERA MAKAN
  • Membuang Toksin dalam darah
  •  Membantu masalah Period taidak teratur
  • Mempercepatkan luka sembuh (Kencing manis)
  • Dapat mengurangkan masalah Astma
  • Menghasilkan Air Alkali (Baik untuk badan)
  • Merawat demam lebih cepat sembuh
  • Dapat mengurangkan msasalah selaput mata
  • Merawat masalah Selsema
  • Boleh merawat ulser mulut
  • Dapat mengurangkan ketagihan merokok
  • Dapat merawat sakit kuning (bayi)
  • Mengatasi masalah Sembelit
  • MAMPU turunkan berat badan (campur lemon)

 

Alternatif Terkini dapatkan Nutrient Penting

Untuk keperluan Tubuh

CMD Revell TERBUKTI BERKESAN

Merawat Pelbagai Masalah Kesihatan

 

Lihat Video Punca-punca terjadinya Pelbagai Penyakit

Dan Cara atasinya dengan CMD Revell

VIDEO KELEBIHAN CMD Mineral Drop

Demonstrasi BUKTI khasiat CMD Revell

( Sila tonton video)

Siapakah perlukan CMD Revell ini ? ?

  • MAHU Menjaga Kesihatan diri dan Keluarga
  • MAHU sentiasa Sihat walaupun Sibuk Dengan Pekerjaan
  • MAHU Mengekalkan Kecantikan kulit dan kesegaran badan
  • MAHU Menyingkirkan Toksin bahaya dalam badan
  • MAHU Lebih stamina semasa kerja
  • MAHU Buang lemak berlebihan dalam badan
  • MAHU Kekalkan berat badan ideal tanpa Diet

CMD Revell Adakah selamat & halal ? ?

 

Ya, 100% halal & selamat Digunakan

 

sijil halal ion health

 

Dapatkan Segera sebelum Promosi TAMAT

Sila Klik Gambar Order dibawah untuk info bayaran

 

orderbutton

KLIK >> CMD Mineral Drop Murah

Jom Lihat Respon Pengguna

Share this article

Comments

  • zay
    29/12/2014

    hi
    kalau saluran kencing keluar nanah boleh sembuh ke dengan menggunakan cmd revell?

    • richvell_admin
      06/01/2015

      in sha allah boleh dirawat , CMD berfungsi secara dalaman dan luaran .

  • shida
    28/02/2015

    Utk kanak kanak sesuai ke. Saya ada masalah gestrik dan angin yg teruk. Nlh guna ke. Titik air cmd dlm air air tu bertukar arkali ke

    • richvell_admin
      01/03/2015

      ye boleh puan.. cuma dos penggunaan perlu dikurangkan =) in sya Allah produk ini dapat bantu masalah anak puan =)
      boleh terus sms / whatsapp kami di 0177114068 jika ada sebarang petanyaan =)

  • 04/03/2015

    Boleh kah CMD dititiskn dalam mata utk mengurangkan rabun?

    • richvell_admin
      06/03/2015

      Sekiranya masalah rabun anda berpunca daripada Selaput mata , CMD Revell boleh membantu atasi masalah selaput tersebut dengan pengambilan konsisten .
      untuk rabun dekat & jauh juga boleh amalkan dengan minum dengan konsisten & untuk mata boleh titis CMD revell 1-3 kali sehari (campur dengan air)

      • 08/05/2015

        Berapa titis eak??…brpa lama msa diambil utk brkesan?

        • richvell_admin
          08/05/2015

          2-3 titis sudah cukup =)

  • ira
    05/03/2015

    Assalamualaikum selamat petang..klu penyakit gastrik blh hilang x,dah bpa kali kluar masuk hospital..

    • richvell_admin
      06/03/2015

      wasalam … In Sya Allah , CMD Revell dapat bantu masalah gastik anda kerana produk ini bersifat alkali boleh meneutrakan asid berlebihan dalam badan (punca gastrik).. disaran gunakan dengan konsisten

      boleh terus whatsapp kami di 0177114068 untuk tempahan =)

  • 23/03/2015

    Assalamualaikum..saya ada masalah ovari cyst sebelah kanan..adakah cmd boleh membantu merawat dan mengecutkan cyst.terima kasih

    • richvell_admin
      08/05/2015

      wasalam ye boleh .. ada testimoni pengguna untuk masalah cyst

      untuk tempahan sila wasap ke 0177114068 utk dapatkan harga promosi

  • azira
    25/03/2015

    bolehkah ibu yang menyusukan anak berusia 4 bulan mengambil cmd ini ?

    • richvell_admin
      08/05/2015

      ya boleh.. pastikan ibu sahaja yang ambil CMD .. ia baik untuk tambah susu badan anda

      untuk tempahan sila wasap ke 0177114068 utk dapatkan harga promosi

  • norly kassim
    08/04/2015

    Mcmana nk beli produk ni…boleh ke cmpur dgn air masak saja tuk 1 kuarga minum…

    • richvell_admin
      08/05/2015

      untuk tempahan sila wasap ke 0177114068 utk dapatkan harga promosi

      ya , boleh campur dan minum utk seisi keluarga .. ia dapat membantu tingkatkan sistem imun badan melawan serangan penyakit =)

  • ain
    12/04/2015

    Askum klu penyakit resdung blh guna cmd ni

    • richvell_admin
      08/05/2015

      ye boleh .. ambil ikut berat badan & blh sapu terus pada kulit muka

  • putra
    13/04/2015

    Salam admin….. mampu kah CMD ini merawat penyakit kulit psoriasis…. terima kasih

    • richvell_admin
      08/05/2015

      wasalam .. Anda boleh cuba gunakan produk ini inya allah berkesan
      cara rawatan : minum + campur dengan air mandian + spray pada kawasan kulit bermasalah

      untuk tempahan sila wasap ke 0177114068 utk dapatkan harga promosi =)

  • Lia
    15/04/2015

    Assalammualaikum..
    Nak tanya ayah saya menghadapi masalah mata akibat gigitan lebah masuk ke dalam mata sehingga menyebabkan sebelah mata tak nampak .sekarang ni ayah saya matanye berair apabila kena matahari. bolehkah produk CMD dapat mengurangkan masalah mata ayah saya.

    • richvell_admin
      08/05/2015

      wasalam .. in sya Allah ,Anda boleh ikhtiar dgn gunakan produk ini
      cara penggunaan titis pada mata 3x sehari dan minum mgikut berat badan ..

  • pencinta alam
    08/05/2015

    hi admin,nak tnye kalau masalah selaput mata boleh guna cmd x? macam mana ye nak guna?

    • richvell_admin
      08/05/2015

      untuk Selaput mata , CMD Revell boleh membantu atasi masalah selaput tersebut dengan pengambilan konsisten .
      caranya ambil mengit berat badan dan untuk mata boleh titis CMD revell pada mata 1-2titis ulang 3x sehari

      untuk tempahan sila wasap ke 0177114068 utk dapatkan harga promosi

  • eija
    23/05/2015

    Sy ada fibroid n ovarian cyst..blh kh cmd mbantu n mcm mna cara pgunaan.. berat bdn sgt kurang..n dlm usaha nk dpt baby..

    • richvell_admin
      24/06/2015

      Terima kasih kerana berminat.. CMD terbukti dapat membantu merawat fibroid & cyst … whatsapp kami di 077114068 untuk info penerangan lanjut .. kami sedia bantu sedaya mungkin

  • Anis
    11/06/2015

    Assalam admin, adik sy kene demam denggi, boleh bg ke titsan cmd?

    • richvell_admin
      24/06/2015

      ye boleh.. jika sudah beli sila rujuk pada penjual cmd masing-masing , kami harap mereka bertanggungjawab berikan penerangan kepada anda .. TQ
      jika belum ada boleh order dengan kami, penerangan & bantuan nasihat diberikan

  • Yani
    14/06/2015

    Saya nak tanya apa kesan awal menggunakan cmd ni… saya alami sakit kepala dan bdn jadi lesu.. adakah itu kesan permulaan.

    • richvell_admin
      24/06/2015

      Ye .. itu kesan pemulihan sel & sistem saraf dalam tubuh.. jika kesan berterusan boleh kurangkan dos 3-5 titis sehari + minum air kosong minumum 2Liter .

  • Rohasni
    18/06/2015

    Assalam..blh x CMD merawat jeragat di muka..bagaimana cara nya

    • richvell_admin
      24/06/2015

      ye boleh .. sangat mudah .. cuma gunakan 3-4 titis terus sapu rata pada kulit muka

  • faz
    23/06/2015

    Hai..nk tnya..ank saya mengalami kekejangan otot(sawan) boleh x gna cmd utk merawat?

    • richvell_admin
      24/06/2015

      buat masa sekarang belum ada pengguna kami yang alami masalah sawan.. Puan boleh ikhtiar gunakan Produk CMD ini sebagai alternatif , Semoga dapat bantu anak anda sembuh

  • KShah
    25/06/2015

    Assalamualaikum,
    Selain cmd boleh merawat masalah mata spt katarak, rabun jauh dsb bagaimana kalau saya mempunyai masalah mata kering dan alergic pada mata (gatal jika banyak makan seafood)? dapat ke cmd membantu dan b/mana cara penggunaannya?
    Terima kasih

    • richvell_admin
      27/06/2015

      wasalam

      untuk masalah rabun kamia ada pengguna yang telah cuba & terbukti
      berkesan, Jika puan berminat boleh buat tempahan dari kami ,, kami
      harap produk ini dapat bantu rawat masalah anda

      untuk order sila whatsap kami kod promosi ini “cmd100 ” hantar 0177114068

  • irin
    09/07/2015

    hi..bolehkah sy gunakan CMD sapu pd muka yg berjerawat? apakah kesannya??

    • richvell_admin
      10/07/2015

      ye boleh .. jerawat akan beransur kecut

  • Aimie
    11/08/2015

    Penyakit apendik bleh x?

    • richvell_admin
      29/08/2015

      testimoni dari pesakit apendik kami belum ada lagi, Anda boleh cuba dahulu 1 botol 65ml . Dijamin tiada kesan sampingan yg memudaratkan

  • norfazura
    26/08/2015

    hi anak saya ade G6PD boleh ke dia cmd utk pelajarannye

    • richvell_admin
      29/08/2015

      insyaAllah , puan Norfzura boleh ikhtiar gunakan CMD Revell ini, ia bertindak merawat sistem tubuh kepada keadaan normal
      sila sms/whatsapp kami di 0177114068 untuk tempahan

  • Anis
    28/08/2015

    Sy nk tny..produk ni lw utk melwaskan kencing bleh guna ke?sy selpas besalin xbleh nk kencing…

    • richvell_admin
      29/08/2015

      insyaAllah , puan Anis boleh gunakan CMD Revell ia sangat baik untuk membantu ibu lepas bersalin melawaskan kencing
      sila sms/whatsapp kami di 0177114068 untuk tempahan

  • isa
    26/09/2015

    As salam. Saya ada penyakit lapisan putih spt putih telur dalam mata. Pandangan kabur kerana dihalang oleh lapisan putih itu. Bolehkah produk ini membantu menghilangkannya dan bagaimana cara penggunaannya? Terima kasih kerana membantu dan memberikan penjelasan.

    • richvell_admin
      08/10/2015

      ye berkesan , ada pelanggan kami berjaya sembuh dengan izin Allah setelah gunakan CMD ini .. sila terus whatsapp kami di 0177114068 untuk dapatkan harga promosi CMD revell ini

  • fazli
    06/10/2015

    bolehkah cmd merawat maslah pesakit buah pinggang seperti batu karang..tq

    • richvell_admin
      08/10/2015

      untuk masalah buah pinggang dos disarankan hanya 1titis sehari … baru karang ye boleh , ada pengguna kami telah berjaya sembuh setelah 3-4bulan amalkan cmd … sila terus whatsapp kami di 0177114068 untuk dapatkan harga promosi CMD revell ini

  • noor
    12/10/2015

    untuk baby umo 5bln bole x?

    • richvell_admin
      08/11/2015

      sekiranya anda sedang mengandung dan usia kandungan 0-6 bulan tidak digalakkan gunakan CMD ,
      sebaiknya 7 bulan keatas dan dos disarankan 10 titis sehari sahaja

  • nurul
    07/11/2015

    Boleh tak cdm ni sembuhkan penyakit kencing manis hingga ke bebas dari penyakit ini..
    Sbb kebanyakan orng @ doktor mengatakan kencing manis tidak boleh sembuh tetapi hanya boleh di kawal sahaja…

    • richvell_admin
      08/11/2015

      CMD Revell adalah suppliment yang kaya dengan mineral , semua testimoni adalah dari pengguna sendiri dan tiada lagi kajian yang sahkan CMD revell mampu sembuhkan 100% untuk penyakit kencing manis … yang menyembuhkan suatu penyakit itu ialah kuasa Allah s.w.t bukannya kuasa CMD Revell =)

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *